κινηματογράφος-θέατρο

Let me in / Άσε το κακό να μπει

8/10 ~ Δεν πρόκειται για ακόμη μία κοινή ταινία με βρικόλακες,που έχει γίνει πια μόδα σε τηλεόραση και κινηματογράφο.Το remake αυτό της σουηδικής ταινίας "Låt den rätte komma in "(Let the right one in) μιλά για τα βαμπίρ με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο,δίνοντας παράλληλα και μια πιο ανθρώπινη και κοινωνική πλευρά στην ταινία.
Ο Owen,ένα έφηβο παιδί που οι γονείς του έχουν χωρίσει,ζει μαζί με την αλκοολική και θρησκόληπτη μητέρα του μια μοναχική ζωή.Δεν έχει φίλους,ενώ στο σχολείο γίνεται αντικείμενο κοροϊδίας και κακοποίησης από ένα αγόρι και την παρέα του.Αυτά μέχρι που μετακομίζει δίπλα του ένα κορίτσι,η Abby, με τον "πατέρα" της.Ενώ αρχικά του δηλώνει πως δεν μπορούν να γίνουν φίλοι,βλέπουμε τα παιδιά να γίνονται πολύ καλοί φίλοι (αν όχι και κάτι παραπάνω).Εμπιστοσύνη αναπτύσσεται μεταξύ τους κι έτσι η κοπέλα αποκαλύπτει στον Owen το μυστικό της : το κορίτσι είναι βρικόλακας και ο δήθεν πατέρας της είναι ο προστάτης της(άνθρωπος κανονικός που ερωτευμένος μαζί της από μικρός έμεινε δίπλα της) που της εξασφαλίζει αίμα σκοτώνοντας ανθρώπους γι'αυτήν.Η Abby βοηθάει τον Owen να αντιμετωπίσει τους φόβους του και όποιες δυσκολίες έχει στο σχολείο,ακόμη φροντίζει να "τακτοποιήσει" κι η ίδια αυτούς που τον ενοχλούν.
Το διαφορετικό που έχει η ταινία είναι το σκοτεινό που προσπαθεί να βγάλει μέσα από τη σκηνοθεσία,τις εικόνες της,τις ερμηνείες των παιδιών και όχι το βεβιασμένο,φρικιαστικό δολοφονικό που πρέπει να έχουν οι βρικόλακες και τόσες φορές έχουμε δει.Τα vampires παρουσιάζονται ως άλλοι εθισμένοι ( όπως με το αλκοόλ ή τα ναρκωτικά) που δεν έχουν άλλη λύση,παρά να αναζητήσουν το επόμενο θύμα τους.Θίγονται ακόμη θέματα κοινωνικά (κακοποίηση παιδιών σε σχολείο),ενώ η ταινία kαταφέρνει να δείξει με παιδική αθωότητα το θέμα της φιλίας δύο παιδιών,που ίσως να πλησιάζει και στο πιο αισθηματικό-ερωτικό,ωστόσο παραμένει γι'αυτά μόνο σε χάδια κι αγκαλιές.
Μην περιμένετε να δείτε μια κοινή ταινία για βαμπίρ... !!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εργασία στο μάθημα ΝΕΦ 206

Η διαδρομή του Αγίου Ιακώβου της Κομποστέλα

ΛΕΞΙΚΟ ΑΤΑΚΩΝ

Η "Ρόζα" και το ιστορικό - ιδεολογικό της υπόβαθρο

Σουηδία: βίωμα ενότητας υπό το ορθόδοξο πρίσμα

Εσπερία Θεσσαλονίκη – πολιτιστικές διαδρομές (Α΄μέρος)

κινηματογράφος-θέατρο

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2011